Lyžáák

24. ledna 2015 v 23:54 | Eli-Jassa |  Deníčky

Tááák, ještě jsem nevymyslela originální pozdrav, takže... AHOOOOOOOOOOJ !
Už jsem se vám vrátila z lyžáku, a upřímě jsem nechutně unavená. A vůbec se divím, že tenle článek vůbec píšu. Nemám na to vůbec chuť. Ale zpět k tématu. Tenhle článek má býto lyžáku, a o tom, jak jsem si ho "užila". Jestli máte slabej žaludek, tak bych to být vaámi nečetla, i když napsaný to asi nebude až tak hnusný jako naživo :D Ne vážně bych byla hodně dobrá na jídelní challenge ale to už zase předbíhám. Takže, myslím, že bychom mohli začít:

V neděli jsem vůbec nespala. Když jsem v pondělí v 6:00 ráno vztávala, měla jsem celkem naspáno asi 20 minut :D Takže jsem na autobus skoro ani nešla. U školy jsme celá parta 16 lidí čekala na učitele. Andrejka, onemocněla, tudíž nakonec nejela. Moc tříd namíchaných nejelo. 13 lidí bylo z naší třídy, Barča z céčka a Boris s Petrou z osmičky. Autobusem jsme dojeli na místo. Já a spolužák, jsme si šli půjčit boty, já lyže, a on snowboard. Dostali jsme rozdělené instruktory. Já dostala toho největšího .................**************. (Na to existuje jenom jedniná, dostatečně silná nadávka a to "K" jenže to zná jen pár lidí takže...) Ne ale vážně. Už 100 let před opicema byl starej, pamatuje snad i objevení Ameriky a už v té době šel do důchodu... -_-. Byl fakt příšernej. Měl staříkovský kecy, nepříjemně se vyptával, všechno "věděl nejlíp" a vše opakoval 15X. První den jsem se učila: plužit -_-, což bylo teda fakt smutný, protože jsem nebyla úplnej začátečník. Ale né, on mě musel učit základy ! Grrrrrr. Byla jsem fakt ráda, když přišel oběd. Sedla jsem si s Tomem (ne, ještě neřeknu, kdo to je.) a Matym (jeden kámoš). Ostatní si taky posedali docela výstižně. Byl stůl učitelů (učitelka, učitel a instruktoři), stůl "holčiček" (tak nějak ve většině Bárbínky), hlučný stůl (největší řvouni) a stůl prasat, tedy já, Maty a Tom. Ano to je smutný :D ale byla fakt sranda. První den ani tak ne, ale ty ostatní :D No, k obědu byl kuřecí vývar a špagety. Po obědě 2 hodiny utrpení a konečně cesta domů :D Doma jsem lehla a usnula až mě v úterý vzbudil budík o sedmé. Takže zase vztávat. Cesta do školy. Čekání na bus. Jízda nahoru. 2 hodiny utrpení při obloučcích (já nejsem blbá Pavlíčku !!) aa oběd ! Heuréka !!!! Tehdy začaly být obědy pořádná magořina. Všichni se neustále řehtali, rozbíjeli skleničky, solili pití :D No, a my jako největří prasata, jsme neodolali příležitosti se předvést. Osolili jsme si šťávu, opepřili, vypili. Tom i Maty měli "záchvat hnusu" jenom já jsem při pití ani nemrkla, vypila jsem skleničku na ex a ani nevěděla, že tam nějaký pepř nebo sůl byly. Jako polívka byla bramboračka. Hlavní chod: ..., jéj, co my jsme to vlastně měli.....eeeee...už vím ! rizeto. No, nebylo to nejhorší, ale žádná sláva. Pak 2 hodinky utrpení a nepříjemných otázek, a cesta domů :D Doma: koupelna, postel, spát. Ve středu budík v 7:05. Do školy. Nahoru. Utrpení. A je tu zase oběd :DDD Tentokrát byl prozměnu kuřecí vývar :D a segedín, který nejím, takže jsem si já i Maty dali Svíčkovou. Jedli jme, pili solený pití. A Matyho napadla jak jinak, než blbina :D Začal maso "hladit" a říkal, že je to Boe (Bouí) což je místní pes. Takže byl pak celý zapatlaný od omáčky. :D Pak vzal skleničku se šťávou, a vysypal do ní půlku slánky. A pepřenky taky, takže vznikla dost hnusná, hybridní hmota. :P brrrrrrr. No, pak ten hnus nalil i do mé, i Tomovy skleničky a do konvice taky, takže z toho pak měl půšvih :DD No, pak následovalo další utrpení. Cesta domů, spánek. Vztávání, cesta, utrpení na sjezdovce (konečně !!!) a oběd :D Tentokrát jsem byla hvězda já. protože gulášovka a rajská byly strašně málo osolený. Já ale potřebuju hodně soli. A mám výhodu v dom, že mám degenerovaný chuťový buňky, a výbornej žaludek, takže můžu jíst zmrzlinu s kečupem a nic. Prostě chuť musí být hyperultrasilná jinak jí necítím. Takže, když si Maty odběhl na záchod, udělala jsem něco, kvůli čemu se mnou nikdo už 3 roky nechodí do restaurace, a kvůli čemu se kámošky spěšně evakuovaly, když jsme šli o mé narozky na pizzu. Taková moje úchylka. Nasypala jsem si půl slánky jen tak do pusy. Tom zíral jako pako, a hned všechno vyklopil Matymu. Toho napadly výzvy. Plnila jsem je víceméně já. Nasyp si tolik soli do pusy, sněz tolik pepře na ex. A jiné blbosti. Potom následovala tak nechutná pasáž, po které si Maty vysloužil přezdívku Šňupanec, že to radši psát nebudu XD. Pak jsem sežrala i zbytek soli a upřímě jsem to vůbec necítila. No, utrpení, cesta, spánek, cesta, utrpení a poslední oběd. Páteční oběd tvořilá nějaká polívka a neskutečně nechutný kuřokrálík na smetaně s rýží. A pak mi chtěl To mosolit pití. Já si skleničku schovala, "Ne dneska chci mít normální oběd" položila jsem sklenici zpět na stůl. "I když.." vzala jsem slánku sam a nasypala si sůl do šťávy. A pepř taky. No, a i cukr. (Já fakt nejsem vadná :D). Poslední oběd proběhl ve znamení klidu. A po obědě nám utekl jeden instruktor, tak byl Tom ve skupině se mnou a tím "Káčkovým" dědkem. Já i Tom jsme mu neustále ujížděli, a tak jsme cestou nahoru lanovkou nemuseli poslouchat kecy: "Když já za války.." nebo "Pří útoku na Dvojčata..". Povídali jsme si na lanovce spolu, a bylo to fakt super :D Povídali jsme si o tom, že nemůžu jezdit moc často lyžovat, že naši jezdit nechtěj a že jezím jen občas s bráchou. Tak mi nabídl, že můžu jezdit s ním. Asi si teď někteří z vás myslí, že mezi náma přelítla jiskra, ale to už dávno ne. Už od Halloween party spolu totiž chodíme :* No, když jsme dojezdili, násleovala cesta domů. Já dostala pozvánku zůstat u Toma :) Celou noc jsme hráli na PC různé hry jako Geogusser (nebo jak se to píše), Cookie clicker, spelunky, minecraft a jiné návikové blbosti. Domů jsem se vrátila asi kolem 16:45 takže jsem si akorát na pár hodin sedla k PC než mě táta před 2 hodinama vyhodil, takže jem na druhém PC za kterého mám vypadnout o půlnoci :) Takže, tenhle článek zabral i s výrobou nadpisku a avíku asi tak 3 a půl hodiny. Tak doufám, že si ho alespoň někdo přečetl, a omlouvám se za chyby, jsem hrozně unavená. =0 (zív) takže tedy dobrou noc a sladké sny :) Bye :DDD

1 člověk ohodnotil tento článek.